Min træningsuge: 9 klasser, et comeback og crossfit

min-traeningsuge-9-klasser-et-comeback-og-crossfit-1

Sko HER ⎮ Tights HER ⎮ Top (lignende) HER

Det er mere end 4 måneder siden at jeg sidst gav jer et indblik i min træningsuge, så jeg tænkte at det var på tide at gøre det igen.

Se også: Min træningsuge: Styrketræning og BE LOUD

I denne uge har jeg undervist i alt 9 klasser, og selvom det selvfølgelig alt sammen tæller i aktivitetsregnskabet, betragter jeg det egentlig ikke som en del af min egen træning, men nu har jeg alligevel inkluderet dem. Måske har I lyst til at være med på nogle af mine hold?

I uge 9 så min træningsuge således ud:

mandag ⎠ GRIT Strength + BODYFLOW

Det er her mit comeback kommer ind i billedet. I mandags piskede jeg mig selv i gennem GRIT Strength 11 – først og fremmest for at forberede mig til onsdagens undervisning, men også for at smage min egen medicin. Om aftenen rullede jeg måtten ud i min stue og forkælede jeg mig selv med det nye BODYFLOW-program som jeg er blevet meget mere glad for. Derfor er det også ret sjovt for mig at læse mit indlæg om mit førstehåndsindtryk.

tirsdag ⎠ Crossfit

Tirsdag morgen startede jeg min fødselsdag ud med crossfit (jeg slap dog heldigvis for en fødselsdagsWOD!). Træningen bestod af:

A. Bænkpres: 5-5-5-5-5

B. EMOTM 16: strict pull ups + down ups + strict toes to bar + roning

Jeg hader faktisk bænkpres, og jeg træner det aldrig selv, men jeg blev teamet up med 2 piger som gjorde det til en fed træning.

onsdag ⎠ undervisning i GRIT Strength + 2x CXWORX + 2x BODYFLOW

Jeg startede min onsdag med morgenundervisning i Fitnessdk Adelgade (GRIT, CX og BF), og jeg blev så glad for at se hvor mange der kom og bakkede op om holdene – både fordi det var tidligt om morgenen men også fordi det var den første dag de kørte. Om aftenen underviste jeg som sædvanligt i Fitnessdk Parken i CX og BF. Onsdag bliver altså fremover en dag hvor jeg underviser af to omgange.

torsdag ⎠ Crossfit

Torsdag morgen stod på crossfit med min veninde Karoline, og vi blev udsat for følgende:

A. 5RFQ: 8-10 HSPU med pause i toppen + 8-10 strict toes to bar

B. 5RFT (15 min): 15 pull ups + 20 box jump overs

fredag ⎠ Crossfit + håndstandstræning

Fredag morgen formåede Karoline og jeg igen at komme afsted til morgenholdet kl. 7, men som I måske så på min Insta Story, var vi ret så trætte. Træningen bestod af:

A. Push press 9-9-9-9

B. AMRAP (5 min): 10 toes to bar + 10 goblet squats

C. AMRAP (5 min): 10 sit ups + 10 air squats

Finisher: Tabata med push ups

Senere på dagen befandt jeg mig igen i en crossfit box for at træne på egen hånd. Jeg mødtes med søde og dygtige Nanna, der også jagter den der håndstand. Det blev til en god time med masser af nørderi og nogle gode sekunders på hænderne.

lørdag ⎠ undervisning i HIIT og FLOW & FLEX

I går havde jeg fornøjelsen af de sejeste medlemmer i YO som gav den max gas til HIIT og gik all in på at udforske en masse kravlemønstre til FLOW & FLEX. Jeg er altid i så godt humør når jeg har undervist derude om lørdagen. Jeg havde dog sovet elendigt om natten, så jeg måtte direkte hjem i seng og have en lur bagefter.

søndag ⎠ undervisning i CXWORX + BODYFLOW

I dag undervise jeg to propfyldte hold i Fitnessdk Adelgade, og det var bare den bedste måde at starte søndagen på!

Jeg vil gerne lige understrege at jeg på ingen måder deler min træningsuge for at sige at min måde at træne på er den rigtige. Jeg håber at det kan være en inspiration og motivation for jer der læser med. Samtidig er det også meget interessant for mig at få overblik over min træning på den her måde og se tilbage på den på et andet tidspunkt.

Som jeg skrev i dette indlæg, er min krop virkelig ved at blive sig selv igen efter en lang periode, hvor jeg var plaget af en skade. Den begrænsede mig på mange forskellige måder, så lige nu nyder jeg virkelig at kunne bevæge mig smertefrit, alsidigt og ubesværet. Det er den bedste følelse 💚

Hvad har I haft på programmet denne uge af træning, motion, leg, dans etc.?

Christine_bottom_2

Skriv et svar